x
בר / בת מצווה בשרון

Events

אירועים

במסורת היהודית, מטרתה של חגיגת המצווה היא לסמל את כניסתו של הילד לעולם הבגרות. אנו במתחם הדופלקס נדאג להפוך את הכניסה הזאת למרשימה וכיפית להנאתם של הילדים והמבוגרים כאחד. אצלנו, תכנון בר ובת המצווה נעשה תוך התייחסות לאופי וכמות האורחים, וכמו גם בתשומת לב רבה לדעותיהם ורצונותיהם של בעלי האירוע הצעירים.

בדופלקס תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ואפשרויות בידור וביניהן עמדות מולטימדיה ומשחקים ממוחשבים מכל סוג, הפעלות, שולחנות משחק ועיסוקים שווים אחרים, כך שלא תוכלו להשתעמם לרגע. בין אם אתם שוקלים ארוחת ערב רשמית או מסיבה אנרגטית בניצוחו של די ג'יי מקצועי, מתחם הדופלקס הוא המקום האידיאלי לציון אבן דרך כה חשובה בחיי המשפחה שלכם.

המתחם משקיף על חוף היפיפה של הרצלייה פיתוח וכולל שתי קומות – לופט וגג. ניתן לקיים את האירוע בשתי הקומות בו זמנית, כאשר העיצוב המודולארי של החללים מאפשר התאמה מושלמת לכל סגנון או נושא של יום ההולדת המיוחד הזה. בנוסף, שתי הקומות מאובזרות במערכות מולטימדיה מתקדמות, שמשדרגות את החגיגה עוד יותר.

לכבוד האירוע המשמח, השף של הדופלקס יסייע לכם בהרכבת תפריט מיוחד, בשילוב של כל המטעמים שהילדים אוהבים. מתחם הדופלקס ישמח לארח אתכם ואת ילדכם והעניק לכולכם חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

 

 

בר/ת מצווה בשרון למטה